Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı

 

ABD Hakkında

İşletmelerin yapmış oldukları halkla ilişkiler ve reklam çalışmalarının sonuçları ancak doğru analiz edildikleri zaman bir anlam kazanmaktadır. Bu nedenle de yapılan tüm tanıtım faaliyetleri ve kamuoyu araştırmaları hakkında doğru veri elde edilmesi ve bu verilerin doğru analiz edilip yorumlanması bir zorunluluktur. Süleyman Demirel Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü bünyesinde açılan “Araştırma Yöntemleri” Anabilim Dalı tüm kamu ve özel kurum ve kuruluşların kendilerini ve/veya ürün ya da hizmetlerini tanıtmak amacıyla yaptıkları faaliyetlerini inceleyecek, bunu doğru yorumlayabilecek ve kamuoyuna yapılan araştırmalarla ilgili doğru veri toplayabilecek ve analiz edebilecek nitelikte kişiler yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Yayın Tarihi: 18/04/2012
Okunma Sayısı: 7694
Akademik Takvim
Doküman Arşivi
İfade Dergisi
Kampüs Doğu Batı Gazetesi
Öğrenci Bilgi Sistemi
Radyo